06 June 2011

Ikuti Jalan Cerita Drama Korea Episode Demi Episode Melalui Blog

Asslaimulaikum kamu-kamu semua semoga sihat-sihat sahaja,ehh macam nak buat karangan bersurat pulak aku ni..Aku tak tahu nak bagitahu macam mana,camni masa tengah aku google tadi nak cari pasal cerita korean personal taste(aku like giler2 cerita korea tahap dewa tapi tak minay lagu dia entah pape).Tengah shokk cari terjumpa blog orang ni  yang memang fanatik giler dengan korea tapi bukan orang malaysia laa tapi orang indonesia(tak pe laa kitakan serumpun).Blog ni aku tengok macam khusus untuk menceritakan drama-drama korea je biar pun agak pening sikit sebab bahasa indonesia tapi still boleh faham laa.Kalau ada yang tak ada masa nak tengok drama-drama korean tapi minat nak tahu jalan cerita boleh la pegi usha blog ni.Emm...jangan risau sangat korang akan berpuas hati kalau pergi usha blog ni sebab aku suka sangat cerita korea.Tapi bagi yang tak suka lagu korea tu tutup jee sound kat laptop korang nak tahu kenapa?sebab akak ni letak lagu korea kat blog dia dan nama blog dia sejenis korea dah namanya orang fanatik korean..makyukkkk.


USHAAA......


http://princess-chocolates.blogspot.com/

Untuk pengetahuan aku nak tunjuk gambar blog ni tapi tak ingat cara macam mana nak tangkap gambar melalui laptop~nak  cakap aku kolot ke~..huhuhu
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: