29 May 2011

Macam-Macam pertanyaan

                                                                     MINYAK RAMBUT JOJOBA


Assalamulaikum...hari ini aku rajin sikit postkan entri,janji entri kali ini pendek but padat.Aku tak nak menyusahkan korang sebab entri kali ini aku nak minta tolong korang cari blogspot yang jual benda diatas,tak jelas lagi meh aku kabor huhuhu(kobor perkataan trgganu mean bagitau) minyak rambut jojoba....


Dah try survier kat kedai area terengganu tapi tak jumpa,tipu je la aku belum survier takut orang gelak aku.Tahu kan minyak ni belum famous dalam kalangan manusia.Sooooo...i want u help oke??mane tau yang tahu pasal minyak ini tapi nak blogspot yang diiktiraf aje(takut kena tipu)aci tlong eyyyyy?nanti saya belanjakan awak aiskrim cornetto(bodek tahap cipan).Who can help me u can sent comment*



                                                                 TEMPAH TEMPLATE BARU
                                                                    &
                                             RINGKAS TAPI CANTIK
                   
                  MIOWWWWW~~




MAKLUMAT PENTING!!


Korang semua dah tahu apa yang aku impikan...jadi siapa yang pedesign template khiamat anda diperlukan!!
grab cepat(macam aku lak pedesignny)


CIRI-CIRI TEMPLATE IMPIANA AKU CTH:

+Tak serabut mata,kalau orang singgah kat blog aku terasa nyaman bagai berada ditempat yang class n modern tapi masih comfortable untuk semua orang..a-aahhaa...

+BAJET~sederhana bawah rm 50++.AKUKAN STUDENT LAGI!!bajet ciput lagi camno??siapa boleh tlong aku?






Aku tak mahu belebel panjang siapa boleh tolong aku boleh laa....comment ey..

                                                                Assalaimulaikum!!

mood:aku tengah cari mood buat latihan math mode n add math...



















SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

1 seyes betul ey?:

Anonymous said...

hye..mmgla kn pndangan org berbeza.. :)