29 May 2011

Meaning But Not Meaning

Tengah duk menanti debaran mentor........tak nak ceritapasal mentor cerita yang best siot tapi lain kali laaa...iskkhh

Berdirinya aku didepan laptop niiii.....nak cerita pasal maksud perkataan bebudakhostel(hostel aja)ofcose my dear,tu special duduk hostel mak bapak suruh duduk hostel tak nak!!ambik ko apasal aku emo sangat ni..haha
pernah tak dorang dengar bebudak hostel cakap gni..


                                                      WEI!!TENSION!AKU KENA GANTUNG HOSTEL SEBAB FLY


FLY


FLY???u all tau meaning fly?mesti budak duk rumah ingat meaning dia terbang.relex beb jangan terbabas camtu,berbalik kepada maksud  fly ,fly adalah keluar dari kawasan larangan asrama.understand member,asramakan ada kawasan larangan ^^ nak keluar dari kawasan sekolah mana boleh..tu laa yang mengajar kita berdisplin.


                                                        LETIHNYEE...GENG NANTI ADA PREP PULAK..ADUHHH


PREP


Aku rindu prep??rindu study ramai2??weiiii....leaning n study with u friend.best tau kalau masa prep pandangan biasa yang korang tengok orang tidur,gossip,banyak lagi lagi...prep ialah masa belajar.Masani korang diharuskn belajar,siapkan homework yang berlambak


                                                         REGISTER NAMA DALAM BUKU RECORD MASA ROKO


ROKO


Ejaan  roko tu aku tak tau betul ke tak..hehe kalau salah sorry laa ey..roko tambah k rokok..haha roko ialah himpuna pagi,petang ke malam ke..bila2 masa saja untuk mengambil nama pelajar or berbincangan or pemberitahuan sesuatu hal..perlu ke roko ni..perlu la sebab ia mengambil nama pelajar yang ada pada masa itu so kalau jadi sesuatu kita ada bukti bebudak itu ada kat hostel ke tak pada masa itu.Tapi kadang-kadang aku merungut juga la sebab bagi aku buang masa..hehe

INFO:maksud itu boleh ditaksirkan dalam berapa maksud so faham jeee laaa!!!
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: