23 February 2012

Berstyle Dalam Tudung Bawal

Assalaimulaikum semua :)

Tudung bawal macam dah lapuk tapi sejak akhir-akhir ini laah muncul pulak cara pakai tudung bawal macam shawal .Aku rasa macam menarik je sebab comel je aku rasa kalau seseorang tu pakai tudung bawal,macam ayu dan sopan santun pun ada.Style tudung banyak menebusi pasaran(ayat ekonomi huhuhu),pasmina laaah,shawl laah so akan rasa macam nak suruh orang ramai pakai tudung bawal korang yang tersimpan dicelah stor atau almari pakaian korang kerana  jamin korang pasti teruja apabila tengok gambar di bawah niiiii!!!kalau tak ada beli lagi bagus sebab tudung bawal dah turun harga sekarang.


Hahahaha...tak ade lagi gambar rilex laah sebenar macam ni saya tengok maria elena alaah blogger famous tu dulu pakai tudung bawal berstyle, lepas tu aku try la godek youtube niat dihati nak tengok je tutorial sebab aku memang tak boleh tengok benda baru yang pelik-pelik sikit mula nak cuba,hehehe.Pastu aku aku jumpa la tutorial ni----->kat bawah ni.

NI AKAK CUTE PAKAI BAWAL




Cantikkan akak ni,pasni boleh laah nak usha orang nya atau blog,haish untuk benda baik-baik je tau,oh lupa nak bagitau ada seorang yang aku solute dalam pakai tudung bawal ni ialah DIAN PELANGI.Nak tau tuan punya nama ni laah yang mencetuskan hura harakan dalam pemakaian bawal.Tapi-tapi dia orang indonesia dongg bukan malaysia pape pun dia lawa tau.Stail yang aku tengok Dian Pelangi pakai aku tengok sama je macam akk yg comel diatas tu.Alahhhh..mesti korang nak cuba kan,cuba je tak ada orang nak marah pon.


Cop!cop!tapi kena ikut keselasan diri,keselesaan diri penting tau sebab biar kita pakai pakai cantik ke jenamoeesss ke kalau kita tak selasa tak cantik juga orang pandang kita.Aku rasa kalau bab pakai baju ni bukan jenama pakaian apakah kait dengan dengan tudung tu tapi cara kita memakainya lagi satu yang penting sekali kerana ALLAH.

Aku ada juga versi toturial dari Dian Pelangi ni sebab mesti korang excited nak tiru style dia kerana dia cantik tau,yang toturian aku curi dari blog my kawan laaah malas ambe nak google segala mende,yusah!yusah baik curi je,haha jangan ikut perangai ambe ni,

                                         senang je tau macam selepang-selepang kat bahu gitu je
                                         tanpa guna kerongsang buat loklok :P kredit untuk kira
                                         sebab gambar curi ni







Cantik sungguh!blog akk yang dalam youtube tu ni  akk adrina erk godek laah arh!Pastu nanti jangan  lupe try style ni,tak ada orang nak marah pon,

Next entri saya nak tunjuk saya pakai okey,jadi tak.Kalu nak tahu tengok yeeee!muchhhh tata
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: