27 March 2012

Berpakaian Menutup Aurat Dan Tidak bertabarujj..

orang perempuan memang suka kang kecantikan,pantang nampak benda cantik je beli..walaupun begitu taukah korang apabila kita memakai pakaian yang terlalu-lalu gelamoureee akan mengudang mata-mata melihat kita dua kali tanpa "berkelip-kelip"..mula laah marah pandang aku kenapa?tak payah tanya orang tu tanya diri kita!


tudung yang glamor mengudang padah


bertabarujj boleh kita tahu,senang je nak kesan,pernah tak berlaku camni kat korang,orang duk puji memuja baju korang"pah mana kau beli baju ni cantik sangatttttttt~tu maksud kita sudah bertabarujj...

Mesti ramai ada yang beritahu camni,bukan ke pakai baju tu ,biar pakai baju apa pun asal niat baik tak apa. Kadang-kadang sebelum keluar rumah kita telah tetap aku pakai baju ni.ni,tu tak mahu riyak tetapi akhirnya niat itu terpesong apabila ramai orang duk puji diri kita,usha kita dan seangkatan dengannya. 


bersederhana la dalam berpakaian kerana bersederhana lebih cantik sebernanya.Lagi satu jangan laah make up,tonyeh muka korang dengan make up yang tebal sangat,cepat habis,beli bedak  1 minggu dah habis bukan ke membazir tu...bersolek la dekat suami korang lagi afda,yang tak ade suami cepat2 la kawin.(aku pon kena kawin ni gatai).

Kita manusia ni boleh nak berubah antara mahu atau tak je,
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: