01 March 2012

Eh!Betul Ke Ko Tiada Tahi Telinga

Assalaimulakum :)

Tergelak tergolek-golek aku apabila kawan aku cerita dia tiada tahi telinga.Whwyyy..biar betul ey,aku rasa ko adalah orang paling ganjil didunia hahahahaha.Biasa laah orang girlgirl ni satu part satu part cerita,cerita yang dirahsia pun akhir dibocor jugakkk.



si polan:uh,jangan cakap aku tade tahi telinga

aku:biar betukkk!!ko tade pergi medical check up ke,pape ke?

 si polan:aku dah pergi dari aku baby lagi,ko jangan bagitau orang lain..malu aku.

aku:ya.yaya,tapi best laah ko ta payah sakit korek telinga guna puting yg tajam.

si polan:hahahakssss kurnian allah tapi ko buat senyap eh.


Tapi aku rasa kejadian ni 1 juta dalam seribu





yang aku tahu tahi telinga berlaku akibat proses fisiologi,kiranya kawan aku tade proses laah,orang alien kot.Kini aku telah terbocorkan kisah dia sebab aku nak bagitahu korang dan taknak korang jadi manusia tak tahu dan tidak tahu apa yang dia tak tahu *jahil*  terussannn ni nak bagitahu.Tapi ada doktor sini-sni yang tahu kenpa seorang tiada taik telinga?
 

SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

2 seyes betul ey?:

Anonymous said...

saye pun xde tahi telinga...mase saye kecik2 ade sonething dlm telinga..so jumpa la doc..then..pastu bile besar ..sies xde tahi telinga..naik risau juga la..tp mak kata dah xdak nak wat cane..so saye biar jea laa..

Unknown said...

Enter your comment...selala korek telinga cuci taik,tp sekarang dh empat bulan tak ada taik telinga,ada rasa gatal plak tu..kenapa ya...sapa yg arif sbb ni tolong bg tau, risau gak