09 March 2012

Bagaimana Nak Buang Timeline Pada Facebook

Assalaimualaikum!




Mesti semua kaum2 facebook ingin tahu cara menremovenyeee,pening kepala laah guna timeline.Sebelum ni aku ada ikut cara lain tapi aku pulak terkena virusnya.Itulah padahnya,tak siasat dulu.Tapi cara ni confirm menjadi punye.Tengok facebook aku berubah wajah!!








Mahu cuba masuk webiste ni... klik sini atau picit ni http://www.timelineremove.com/#

  1. Keluar windows iaitu laman web apabila cik abng,cik akk,mak pak cik tekan link diatas.
  2. keluar gambar seperti dibawah ni,klik browser yang korang guna mozilla,internet explorer,google crome.pilih je



Keluar continue untuk install lepas install terus buka facebook kita dan lihat fb dah bertukar wajah!


Tetapi ada orang beritahu aku hanya kita seorang je boleh tengok pertukaran itu ,orang lain still tengok stail timeline tetapi aku try tengok guna facebook adik aku facebook sudah berubah.Gembira gila.Cuba laah!


Info terbaru!lepas aku online guna laptop abang aku jadi timeline semula,jadi apa yang boleh kita simpulkan fb yang asal hanya terjadi apabila kita online kita guna laptop yang kita download benda diatas tu...fine

lepas menjadi jangan lupa share sebab aku suka gila peribahsa omputih ni sharing is caring.Kalau tak faham boleh  laah tanye.















    SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

    0 seyes betul ey?: