13 March 2012

Bila Result SPM 2011 Keluar 21 Mac Atau 22 Mac

Aku sebagai pelajar yang menunggu keputusan agak cuak kerana tak tahu bila keputusan spm akan keluar..bukan apa kalau 22 mac lambat sehari kalau 21 mac cepat sehari wkwkwkwk sebenarnya kita sebagai manusia tak payah risau sangat tarikh itu dah usaha jadi tawakal je kang?keputusan tetap keluar  ..tak payah ambil laah camni sebab sekarang boleh guna msg ek nak tau keputusan,tak payah malu kucing,segan2 nak pergi sekolah.


aceceh nak kata aku tak takut  rilex sangat taklaah,tapi berita yang aku dapat dari kawan facebook keputusan spm keluar 21 mac...muehehe tak tahu sahih ke tak,siasat dulu ey.




mungkin ketua kementerian busy tarikah 22 mac,mana kita tau,aku ada bagitau keputusan boleh dicheck melalui sms begini caranyee.Nak tahu tak ni?


Calon-calon boleh menggunakan semakan keputusan spm 2011 melalui mySMS 15888.Perkhidmatan ni akan diaktifkan bermula am 10 pagi,21 Mac 2012 dan akan ditamatkan pada 12 tengah malam,27 mac 2012,ualll yang busy mengalah mat datin yang pergi kerje jauh-jauh,berholiday oversea ke boleh laah guna cara ni.Goob luck semua pelajar spm 2011,buat sembayang tahajub,dan selalu doa dengan allah.

Sekian, terima kasih.
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

1 seyes betul ey?:

chinupbuttercup said...

Tenang *tarik nafas lepas* .Hehe
btw, good luck ! :)