18 December 2010

Anda Happy Berblogging

                                                             Aslamulaikum,,


Hari yang mendung ni,mybe sesuai kot untuk mengatakan feeling aku,so dengan ada kesempatan ni  aku nk join segmen yang dibuat olah LM...(-_-)iaitu anda happy berblogging...of coz le happy




Sudah berapa lamakah anda berblogging?


>Baru seperti baby lahir,sesuai ke?1 week nak nak dekat 2 week le..



Andakah anda happy berblogging?


>Semestinya  happy...happy..Secara jujurnya,apa yg membuatkn aku trtarik dengan blog ialah aku boleh kongsi segala pengalaman dan kehidupan dengan semua orang.Setiap hari tanpa''miss'' aku mesti buka blog ni..memang sudah addicted dengan blog!!haaa


Andakah anda mempunyai kenangan yang pahit semasa berblogging?


>Kenangan pahit sangat tak jugak?template kne virus dah 2 kli..yang lain happy jugak!hidup kne enjoy & harap2 lepas ni sweet memory jekk,,


Harapan anda terhadap blog?


>Harapan??sebenar dalam dunia blogging ni ,tiada harapanpun...berblogging hanya untuk suke2..hihi
   femes bukan le nk femes ke pape ke,,,asal ada orang baca extry saya tulis tu dah memadai.Besides,menggunakan blog adalah disebabkan ia seperti buku on9 harian kita..


pandangan anda terhadap blog LM?


>Baru kenal?tak tau nak cakap,tapi kali pertama lihat LM..dah tau popuam sebab pink.popuamkan suke pink2 ni..banner yang cantik,harap blog akak lebih maju pada masa akan datang..dah sesuai dengan nama
hidup itu indah..


 p/s: sesiapa yang berminat & happy sejak berblogging ni boleh tekan sini

p/s:semoga happy berblogging,,selagi hayat dikandung badan...
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: