19 December 2010

Rasutan Justin Bieber sehingga Berpacaran dengan 2 orang

Berita orang ''HOT'' memang selalu dicanar-canarkan...justin biebir bintang renaja terkenal ..tak payah diperkenalkan lagi...betul tak?isyy aku bukan minat sangat..kawan aku yang fanatik sangat..dengan justin ni..
kalau aku siap boleh menganying lagi dengan panggil  justin tuhh justin bibir..


Bagi yang minat sangat kat justin biebir..aku ada berita hangat ke?dah hangit kot..justin biebir dilaporkan berpacaran dengan 2 orang gadis(2 tuhh ganas le justin ni) sebaya dengannya ,salah seorang gadis tu adalah
 selena gomez..18 dipercayai hubungan dorang berkenalan ketika sama-sama menyertai siri Wizards of Waverly place..
kat tv saluran 615..selena gomez pun sebelum ni dikatakan berpacaran dengan Nick jonas(dah putus kot)..
seorang lagi kekasihnya jasmine 17,gadis disney jugak,yang ini aku tak kenal..tak femes.Mahu baca berita lanjut tekan sini

ok.. la guys!thanx sudi lepak sni,,,
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: