18 December 2010

Ha,,,Debaran Mari Menari

Jeng..jeng..debaran semakin terasa..Mari Menari adalah program yang tengah ''in'' sekarang ni,atau bahasa malay nya terkenal sekarang,,,mybe mengalahkan program lain,korang rasa??tup tup dah masuk akhir,malam kita akan tahu siapa yang jadi juaranya...semu dalam teka teki(-__-)



Aku sebenar tak berapa minat program camni...nak buat camna family suke sangat layan cerita ni, so aku tertengok jugak le,lebih2 agi adik aku yang kecil,dok tiru agi aksi2 menari..teehee,aku nak perkenalkan pasangan akhir mari menari..dihoskan oleh aku sendiri,perasaan,,,



Pasangan yang super ciut le,pasangan zul..
Nama (s):Zulhafiz Che Chin(27 thn)
Nama(i):Nurul Husna Alias(29 thn)
Pkerjaan:Pegawai Jualan(s)suri rumah(i)
Penasihat:si cantik Erra Fazira



Pasangan yang lincah menari,bagi pendapat aku,korang??
Nama(s):Raziff Abd Rahman(26thn)
Nama(i):Aira Nadira Ahmad Zubir(25thn)
Pkerjaan:Pendandan rambut(s)Penari(i)
penasihat:Lisdawati(pelakon femes)



Pasangan tentara,ganas ayooiii...
Nama(s):Mohd Faris Raeza Mohd.Nizam(23thn)
Nama(i);Siti Rasyikah Zolkifli(22thn)
Pkerjaan:Angkatan tentera Malaysia(s&i)
Penasihat:Ferhad

Pasangan yang romantik...
Nama(s):Zulfahmi Marzuki(34thn)
Nama(i):Norazlin Zakaria(32thn)
Pkerjaan:Pegawai pemasaran(s)Penari(i)
Penasihat:Lisdawati 0_o


p/s:Kalu aku aku pilih pasangan zul,sebabaku suke..?korang pulak,

p/s:alamak...debaran semakin dekat..teng..teng

p/s:tengok2 malam ni pukul 9 malam,teeheh,....
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: