16 December 2010

New School Clothes



                                        

Hello.hello everybody...aslamulaikum sapaan dulu.Hari ini nak info setempatt,yang aku nak cerita ni khas untuk budak teknik,aku tengok baju kat atas macam sebijik baju  cleaner..pendapat korang?Bagi orang yang tak tau lagi pic kat atas tu adalah uniform baru sekolah teknik pada tahun depan ,kalau orang tanya respon aku kat baju baru tu,aku tak ada perasaan sedih ke gembira ke...yang aku feddup.sekolah teknik terengganu tak sepakai seluar tapi pakai kain kipas,ayu ler budak pompuan kat sekolah aku nanti(-__-).Aku tau la ramai yang tak berapa suka kat baju diatas tuh tapi nak buat camne,kerajaan telah tetapkan so kita terima laa mybe ada hikmah sebaliknya..


Tapi aku pelik ler cikgu aku siap cakap masa kat perhimpunan baju aku pakai next year macam baju koparat, tapi aku tengok macam lain je,tapi aku still sayang kat sekolah aku biar akan merindui untuk pakai baju kurung,nampak baju aku semuanya kena kasi dekat adik aku laa..tak nak bebel banyak2.


KEBAIKAN/KEBURUKAN PAKAI UNIFORM BARU



  1. Yang baiknya budak2 sekolah teknik akan lebih menonjol &lebih dikenali,yang buruknya orang akan tengok kita macam makhluk asing..
  2. Yang baik no 2,budak2 ni tak payah lah nak gosak baju(tapi aku rasa budak pompuan gosak jugaknya)
  3. kalau kerja dalam bengkel tak payah susah tukar baju(sedihnya sebab aku tak termasuksebab aku budak kejuteraan elektrik tak ada kerja simen2)
  4. Budak perempuan kat sekolah smv akan lebih bebas bergerak(sebalik bagi budak smt)    





Ini adalah sekolah aku ..saja tunjuk nak suruh glamorr sikit..mucchh rindulah kat sekolah ini,sabar,ada seminggu lagi holiday..tunggu kedatangan aku sekolah!!
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: