16 December 2010

Bersunat Tkot!

Di tengah malam yang dingin..teehee(-__-),jam telah berdetak menunjukkan pukul 1.25.Haishh...kenapa malam telah buta ni aku tak bleh nak tidor??mugkin?fikir sendiri la malas nak habak,Kalau aku tak boleh nak tidur  jawabnya tangan aku miang semacam jek.Pastu tangan beralih pada laptop,aku tekan metro on9...haha sebab siang2 aku males nak baca la.Macam2 masalah sosial melibat remaja macam??hati aku beristifar..mata aku tertangkap kat satu senario yang berlaku sejak cuti sekolah?teringat kat kisah2 lucu2 hahaa.kalau orang cerita pasal ni rase nak gelak2.


                                                                  ********************

                                                                        


Senario tu ialah time2 cuti nikan budak kecil(masih bersekolah) akan bersunat atau nama glamornya berkhatan.Sepupu aku pun bersunat jugak ,nak jadikan sepupu aku datang laa rumah aku sebelum bersunat,die stay kat rumah aku 1 minggu.Aku adik beradik pakat buat kenakan si causin aku ni,kate kalu sunat tuh mati ler,kerat guna kapak ler macam2 ler.Tapi yang hairannya si causin aku buat selamba je,dan die berlagak lagi depan kiteorang sume..cissshhh,yang kelakarnya  aku dapat tau dari abang dia yang die menangis sakan,doktor tak cucuk jarum lagi dah menjarit smpai satu klinik dengar..ayooii,adik aku ni yang memang genius mengajar la cara2 ambil kesempatan.Kata adik aku kalau nak mak bapak mu suruh sunat minta ps3,dengan duit..budak2 sekarang mata duitan yup,then lepas sunat aku dengar causin aku still  nangis,berlarutan lepas bersunat,tuhh la orang cakap besar tapi ..duit orang bagi kat causin aku pun,budak ni taruk tepi die,katenya tak nak ambil..


Nak cerita pasal  adik wa pulak,adik wa ni penakot dengan darah tak gental langsung...pastu masa darjah 2,sekarang adik aku darjah 5,adik aku dijanjikan hambuan ps2 klu bersunat,adik aku ni orait je la sebab dia nak sangat benda ps2 tuh,Yang aku nak cerita tuhh time die sunat die terkencing..pupuh..kotor..aku tak boleh  nak bayang camne tok mudin tu sunatkan dia kotor!wekkk..


Habis cerita aku jam sekarang sudah pukul 2...tangan sudah letih,mengantuk bergabung dalam satu#===

BA:bestzz nya budak2 laki?kenapa..ntah
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: