12 December 2010

Terima kasih &peromosi tempalate percuma

Dulu-dulu(bkan dlu sngat ler baru brape hari)
kalau tngk template orang lain yang cantik &b`deboomm.
"bila ler aku bleh dapat tempale camtu"
pastu aku godek godek,huhhha baru aku tau tampale boleh download;pasti korang cakap mcam ni
  *mende macam tuhh pun tak tau*
"wa ta ambil port laa dalam mende remeh temeh  ni dulu"
aku terus ambil tindakan selajutnya dengn mncri temple free(free lebih bgiuh)
yeahhhh!!da jumpa2
bila dah download tuhh..tercipta la impian aku nk dapat dengan susah payah,banyak keja tau.
"tapi perasaan tamak holoba telah menguasaii diri ku(macam nk ghost story)orang bgi paha nak betis##hidup aku nak cari template yang sesuai tak berhenti begitu sje..lolllllll
memang aku nak bagttaw yang aku ni jenis orng yang memang nk sesuatu mende hari tuhh jugak aku akan dapat..
                                  
                                             ******************
kembali kepada pangkal jalan,aku straigt point jer laaa..sebab frust &letih da tulis acticle ni takdi dah nk siap terpadam pulak@#@..actually aku tulis ni bgi ucapan terima kasih banyak kat seorang bro ni..
"tanpa lu wa tak tau nak buat apa'':))gerangan orang tuhh laa real nma die dalam fb encik/abang MIDI DONTRABOTA or blog Msue roomZ..aku rasa encik ni orang yang baik gler sebab nak tolaong design kat tempale kat orang dia tak kanal macam aku nihh,gua respet giler la midi ni..
nak dijadikan cerita aku cari blog yang buat tutorial,(orang baru belajar)...aku jumpa laa blog Ben AShaari,aku sure mesti korang kenalkan,tak kenal buat2 jer kanal..Ben ashaari laa yang promote blog msue rooms''kata ben ashaari korang pergi la kat blog ni sebab dieorang ni biasa buat tutorial"
nasib gua baik sebab masa itu blog msue rooms tengah buat promosi akhir tahun>bukan sale pakain,promosi desian template percuma...percuma,apa lagi aku ambil port laaa...haaa begitu al-kisahnya..die reka blog ni cuma tertutup kepada 15 orang saja,cepat!!sementara tawaran masih ada..


aku rasa midi ni buat perniagaan design template,ok jugak kan.kalu tak sibuk laaa...dapat duit,.,duit..money...                                                                                                                      


dibawah ni korang bleh tngk fb midi &blog die ,korang boleh brhubang dengan die melalui ni...preen screen pertama aku....bleh bertanya ape2 kalau tak faham??































  








SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: