08 December 2010

Peringkat perkenalan.....

PERINGKAT PENGENALN...
      
        aku rasa pnulisan aku ni....entah,,aku ni bkan pandai sngat laaa...pasal blog..
        urmm,,,ak buka akaun blog ni pun sebab sje nk kmbagkn bakat..aduhh...
        jwapan standard orang ler...ak nk curahan bab kata orang indonesia..haha
       orang melayu kata meluahkan perasaan,,,mngadeny ayat aku ni...
       eeleh,,,dri pada mrah2 tak tertentu pasal baik curahan kat blog..bjak gtu,,
       sebanarnya lame dah ak kenal blog ,,blogsspot ni..
       nK DIJADIKAN CERITA,,,haha...malu2 nk cerita ak tau semua orang ofcose 
       knal pemilik..first2 knal bdak ni ..hihuuu,,silap kak ni.nme blog die comel ler.
       aku suke..pe nme die cam style harajuku gitu..honeyharuki..
       cam gtu..sori klu salah eja...msti peminat blog die marah kt...
        cz fans die da smpai 10..fuyooo....cukuplah....

SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

0 seyes betul ey?: