22 December 2010

Tahniah!Ani Ok Nice..

Assalaimulaikum...pembuka bicara..haha.,tempat korang hujan tak?Sempena budak2 fORM 3... yang ambil PMR..aku ingin ucapkan tahniah pada yang berjaya dan pada yang kureng berjaya tuhh boleh try lagi SPM..2 tahun akan datang,,,aku buat entry ni khas untuk adik aku sebaya laa dengan aku..ambil resualt jugak hari ni..Uhhh,,boleh tahan laa rsualt kaw ani..7 A..aku tumpang happy huhu.





                                                   Adik aku yang aku panggil ANI..teehee^^



p/s:Nak tanye ni...cikgu sekolah sains!adik sya boleh tak pergi sekolah sains?basides die dapat 7A boleh jawab tak?
SEYES TERIMA KASIH, USHA LAGI,TAK ADA ORANG NAK MARAH PON!

11 seyes betul ey?:

misz sheyla said...

mak aih..congrat2 utk die

iqbalhakimi said...

salam kenal..7a,boleh je rasanya..kalau ada rezeki insyaAllah..tp for me better stay skola harian biasa..hehe

geramgaram said...

@iqbalhakimihuhuhu...entah laa..ikot punya tuan le..pe minat die ,,but thanx koman..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah dah la comel pandai lak tu.. apapun tahniah yer

geramgaram said...

@THE LEKAT LEKIT STORYthx..hihi..jgn puji2 lbh kmbang hidung die kan..huhu

saya_arief said...

banyak woo 7a.
mintak 1..
huhu.

geramgaram said...

@saya_ariefboleh aja..huhu..form 3 ke?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tahniah...akak singgah n folo skali..49

SeMeRah said...

spm nanti,,lagi power ye dik

geramgaram said...

@SeMeRahthanx sume..hihi..next year sy spm ...ni yg pmr my adik laaa..hihi